به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد دامادی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ساری مشکلات اقتصادی و معیشتی را بزرگ ترین معظل کشور دانست و افزود : همه مسئولان وظیفه دارند تا برای رفع این مشکل تلاش کنند.
وی گفت : آن زمان که ما دچار شعار زدگی شده بودیم ، دلار با افزایش لجام گسیخته ، اقتصاد و تولید ما را هدف گرفته بود که ضرر و زیان آن بیشتر متوجه اقشار کم درآمد کشور شد.
او اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و افزود : با اتکا به توانمندی جوانان می توانیم در این زمینه پیروز باشیم.
دامادی با اظهار این که آزادی، استقلال و اقتدار امروز را مدیون خون جوانانمان هستیم ، گفت : قطعا آنان در اجرای اقتصاد مقاومتی نیز بیشترین کارایی را خواهند داشت.
وی به مبارزه با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و افزود : ضرر و زیان آنانی که با ثروت این مردم به مال اندوزی و تشکیل زندگی مجلل پرداخته اند، بیش از استکبار جهانی است.
این نماینده مجلس با اظهار این که اقدامات شوم استکبار جهانی همواره با مبارزات شهیدان و اکنون با شهدای حرم خنثی شد ، گفت : اما برخورد با اختلاس و هر نوع فساد اقتصادی صرفا باید توسط ما مسئولان و همت مردم انجام شود.
وی از شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قدردانی کرد و افزود : مشارکت بیش از 72 درصد رای دهندگان کشور با وجود همه کاستی ها ، در دموکراسی های جهان نمونه ندارد و این حضور عاشقانه مردم ایران پای صندوق های رای جهان را به شگفتی وا داشت.
دامادی گفت : انتخابات با تمام تبلیغاب خوب و بدش تمام شد و الان نوبت مسئولان است تا با خدمت رسانی و صداقت کامل به این شور و اشتیاق مردم پاسخ دهند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به رتبه دوم مردم مازندران در میزان مشارکت انتخاباتی اخیر ، افزود : مردم مازندران در حالی مشارکت بیش از 90 درصدی در انتخابات 29 اردیبهشت داشتند که در سال گذشته شاهد حوادث گوناگونی بودند که منجر به ضرر و زیان شهروندان ، کشاورزان و باغداران شد.
وی ادامه داد : مازندرانی ها با همه مشکلات بیشترین رای را به آقای روحانی دادند و اینک توقع دارند تا نقش دولت در رفع مشکلات استان پررنگ تر شود .
دامادی با برشمردن بخشی از مشکلات استان مازندران ، از مدیران استان خواست تا این مشکلات را به دولت منعکس کنند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.