به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مردم با این حضور خود علاوه بر اثبات ولایت مداری ثابت کردند که مردمی همیشه حاضر در صحنه و آماده دفاع از آرمان های انقلاب و نظام هستند.
وی بیان کرد: امیدواریم رئیس جمهوری منتخب بیشتر در خدمت به نظام و مردم تلاش و در این راه برای اجرایی کردن فرامین رهبر انقلاب موفق عمل کند.
صفایی بوشهری افزود: جلوگیری از تبعیض، مبارزه با فساد و بویژه فساد اقتصادی، ایستادگی در برابر استکبار، احترام به مردم و منتقدان و در صدر آن اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت خاندان آل خلیفه در بحرین گفت: مردم بحرین مردمی با تاریخ باشکوه هستند و همواره تحت سلطه اقلیتی وابسته قرار دارند.
صفایی بوشهری بیان کرد: آنها برای حداقل هایی مانند اسلامیت، آزادی و استقلال حقوق خود را مطالبه می کنند ولی با زور و ظلم روبرو می شوند.
وی ادامه داد: آنها که خود را در مقابل اسلام می بینند، بدانند که با دست خودشان گور خود را کنده اند و در نهایت راهی جز تسلیم شدن ندارند.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به تصمیم آمریکا برای گشودن یک پرونده تحریم علیه ایران گفت: آنها بدانند این تحریم چیزی جز اقتدار ایران اسلامی در برنداشته و این تحریم ها بیشتر باعث رشد علم وفناوری و تولید محصولات دانش بنیان در کشور خواهد شد.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن روحیه رزمندگی هشت سال دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی به یک ایران رزمنده نیاز داریم تا در صورت لزوم در برابر زیاده خواهان و در راس آنها آمریکا ایستادگی کند.
صفایی بوشهری یادآور شد: غربی ها با دسیسه های مختلفی قصد دارند روحیه مقاومت و استکبارستیزی را از ایران بگیرند از این رو مردم باید با دقت هوشیاری کامل خود را حفظ کنند.
نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت جنایت های آل خلیفه راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.
به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی که از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس برگزار شد، راهپیمایان خشم و انزجار خود را با سردادن شعارهای ' مرگ بر آل خلیفه'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' علیه جنایت های آل خلیفه در بحرین نشان دادند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.