استاندار مازندران گفت: برنده اصلی انتخابات مردم بودند و همه مدیران باید فرصت خدمت را قدر بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند .

به گزارش ایلنا از ساری ،استاندار مازندران در اولین جلسه مشترک شورای پدافندغیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی استان مشارکت حداکثری مردم عزیز ایران و مازندران را بهترین جلوه پدافند غیر عامل دانست و گفت : پدافند انتخاباتی ملت هوشمند ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

ربیع فلاح جلودار از مشارکت حداکثری مردم مازندران در انتخابات تقدیر و تشکر نمود و گفت : آزاد سازی خرمشهر قهرمان هم با وحدت و انسجام همه نیروهای بسیجی ، سپاهی و ارتشی محقق شده است .

وی تصریح کرد : مردم عزیز ما به وظیفه خود در انتخابات به خوبی عمل کردند و امروز نوبت مسئولین و مدیران است که به مطالبات مردم پاسخ دهند .

فلاح خواستار حضور فعال همه مدیران در عرصه های کاری شد و گفت : برنده اصلی انتخابات مردم بودند و همه مدیران باید فرصت خدمت را قدر بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند .

مقام عالی دولت در استان بر ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان وجدی گرفتن هشدارها تاکید کرد و گفت : برای مسئولین IT  دستگاههای اجرایی استان باید بسته های آموزشی مناسب تهیه و اجرایی شود و فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل در قالب یک کار مشترک در این زمینه گام بردارند .

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان  به تقویت قرار گاه زیستی استان اشاره کرد و گفت : باید قرارگاه زیستی استان زیرساخت های مناسب را برای مقابله و مدیریت بحران فراهم نماید .

در این جلسه مدیرکل فناروری اطلاعات و ارتباطات  در مورد اقدامات انجام گرفته پیرامون باج افزار وانا کریپت (WannaCrypt)  ، معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیرکل دامپزشکی استان در زمینه راهکارهای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد پیش بینی بودجه لازم جهت آغاز بکار اجرایی قرارگاه زیستی استان ارائه نمودند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.