به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان روز جمعه در جمع خبرنگاران در قائمشهر افزود: در استان به ازای هر 13 صندوق یک بازرس انجام وظیفه می کند.
وی ادامه داد : همایشی برای این بازرسین برگزار شد و یک ابلاغیه در 9 صفحه به آنها ارائه شد و آنها را توجیه کرده ایم که به وظایفشان بر مبنای قانون عمل کنند .
رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی مازندران با بیان اینکه بازرسین امانت دار رای مردم هستند ، گفت : علی رغم آنکه تعداد نامزدها زیاد است ، ولی کمبود امکانات وظیفه آنان را دوجندان می کند.
رضیان افزود : وظیفه ما کنترل و نظارت بر انتخابات برای جلوگیری از هرگونه تخلف است و بشدت با متخلفان برخورد می شود .
وی با بیان اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در استان مازندران روند خوبی دارد ، افزود : در بحث سکونت رای دهندگان در روستاهای مربوطه که طبق ماده 25 قانون شورا ها یکسری ابهامات وجود داشت با پیگیری های به عمل آمده برطرف شد .
رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای مازندران ، با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در هشت شهر استان ، گفت که به خاطر این که نخستین بار انتخابات الکترونیکی در کشور برگزار می شود به طور طبیعی در آغاز روند کندی داشت که با رفع مشکلات و هماهنگی هم اکنون در این زمینه هم روند مناسبی در پیش گرفته شده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.