سید خالق سجادی امروز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای در شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهشهر 305 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است.
وی با اعلام اینکه انتخابات در شهر بهشهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود، یادآور شد: 72 نفر نامزد شورای اسلامی شهر بهشهر هستند.
فرماندار بهشهر افزود: رأی گیری با تمام تجهیزات و امکانات در حوزه های مختلف شهرستان در حال انجام است و 283 شعبه برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهشهر در نظر گرفته شده است.
سجادی ادامه داد: ملت ما امروز با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی حماسه دیگری خلق خواهند کرد و با حضور خود در این انتخابات به کمک مردم سالاری دینی می روند.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، از عموم مردم خواست به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی در اواخر وقت، در ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند و رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.
305 صندوق اخذ رأی در 283 شعبه برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهشهر در نظر گرفته شده است.
شهرستان بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.