به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در مهدیه شهر ساری ، در جمع خبرنگاران افزود : انتخابات تجلی مردم سالاری و حضور مردم در صحنه های حساس تصمیم گیری مسائل مهم و اساس نظام جمهوری اسلامی است و این حق مردم است .
وی ادامه داد : با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داده می شود .
استاندار مازندران اظهار داشت : مردم کشورمان نیز با درک اهمیت حضورشان در انتخابات ، امروز از دقایقی اولیه صبح پای صندوق های رای حاضر شدند .
وی ابراز امیداوری کرد که تمامی افراد واجد شرایط رای استان مازندران پای صندوق های رای بیایند و آرای خود را به صندوق بیندازند .
فلاح با بیان اینکه 2 میلیون و 319 هزار و 188 نفر واجد شرایط رای در استان هستند ، گفت که رای گیری در این استان در هفت هزار و 931 شعبه شهری و روستایی انجام می شود.
وی افزود : سه هزار و 896 شبعه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و چهار هزار و 34 شعبه نیز برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران سازماندهی شده است .
استاندار مازندران گفت : 518 صندوق رای روستایی و 377 صندوق رای ریاست جمهوری سیار است .
وی افزود : پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی مجریان برگزاری انتخابات ، نیروی انتظامی ، هیات های نظارت و بازرسی شورای نگهبان انتخابات استان در شرایط بسیار خوبی در حال برگزاری است .
خبرنگار : رضا هاشمی کرویی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.