عین الله طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : نمایندگان فرماندار ، اعضای شعب اخذ رای ، ناظرین ، رانندگان ، نیروی انتظامی و غیره از جمله عواملی هستند که در جریان برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در این شهرستان فعالیت خواهند داشت .
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تعداد 117 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده است ، گفت که از این تعداد 66 شعبه اخذ رای در شهر زیراب و پل سفید و مابقی در بخش مرکزی مستقر خواهد شد.
معاون فرماندار سوادکوه به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد : در این دوره از انتخابات شوراها 65 نفر در سطح شهرستان ، 120 نفر در بخش زیراب و 410 نفر در بخش مرکزی با هم به رقابت می پردازند.
طالبی با بیان اینکه در این شهرستان 34 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند ، افزود : در این شهرستان تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخاباب انجام شده است تا شاهد حضور حداکثر مردم در پای صندوق های رای باشیم .
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.