به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر یوسف نژاد شامگاه سه شنبه در جمع حامیان دکتر روحانی در مسجد جامع شهر زیراب مازندران افزود:دولت یازدهم و نظام جمهوری اسلامی ایران برای رفاه اجتماعی مردم خدمات خوبی ارائه داده است و نباید در زمان انتخابات تمام اقدامات موثر دولت زیر سئوال برود .
وی گفت : در زمان انتخابات مقابله با خدمات دولت باعث شد تا ارزش‌های نظام هم زیر سئوال برود.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس افزود : در زمان انتخابات بعضی از افراد سخنرانی‌هایی انجام و وعده هایی می‌دهند که در چارچوب اختیارات و وظایف یک رئیس جمهوری نیست .
وی ادامه داد : وعده هایی چون چند برابر کردن یارانه‌ ها که برخی از نامزدها و ستادهای آنان مطرح می کنند در حیطه اختیارات رییس جمهوری نیست بلکه نمایندگان مجلس درباره هدفمندی یارانه ها تصمیمات نهایی را اتخاذ می‌کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در جامعه بر اساس سیاست‌ها و تدابیر قانونی به مرحله اجرا می رسد گفت : مجلس باید شرایطی ایجاد کند تا رئیس جمهوری بتواند برنامه های مداوم خود را برای ایجاد فرصت‌ های شغلی اجرا کند در غیر این صوررت یک رئیس جمهوری نمی تواند فرصت های اشغال را مهیا سازد.
یوسف نژاد گفت:دولت یازدهم توانست به وظایف خود به خوبی عمل کند،مجلس فعلی هم با دولت یازدهم بسیار همسو بود و توانست همراه برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام های موثری بردارد .
وی با تشریح دستاوردهای بین المللی دولت یازدهم گفت : در سطح بین‌المللی این دولت اقدامات خوبی انجام داده است و باید زمانی که قصد داریم قضاوتی انجام دهیم ، با اطلاعات و آگاهی لازم همراه باشد .
یوسف نژاد ادامه کار دولت یازدهم در دور دوم را به مصلحت نظام دانست و افزود : اگر قرار است پنج میلیون فرصت شغلی در جامعه ایجاد شود ، باید سرمایه گذاری کلانی شکل گیرد ، برای این که ایجاد هر شغل بین 100 تا 150 میلیون تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.
وی افزود : درآمدهای جمهوری اسلامی ایران محدود است و نمی توان با این درآمد محدود بدون سرمایه گذاری خارجی برای همه شغل ایجاد کرد.
یوسف نژاد درباره مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی گفت: بر این تصور بودم که نامزدهای انتخاباتی در مناظره های به برنامه های خود خواهند پرداخت اما متاسفانه شاهد بودیم تعدادی از نامزدها به موضوعات جزئی می پرداختند.
وی گفت: حضور دولت یازدهم می تواند شرایط مناسبی برای مردم ایجاد کند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده :غلامرضا مالک زاده
7334/1654 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.