به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر گرزین شامگاه سه شنبه در اجتماع اصولگرایان معتدل غرب مازندران در تنکابن افزود :
برخی نمی خواهند موفقیت برجام به نام روحانی تمام شود و تلاش دارند تا با تخریب و افتراء جلوی پیزوی او را بگیرند.
وی گفت : ملت بزرگ ایران با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای و انتخاب دکتر روحانی ، به پروژه جنگ طلبی در کشور برای همیشه پایان خواهند داد.
گرزین افزود : بداخلاقی و بی اخلاقی برخی کاندیداها برای رسیدن به قدرت ، توهین به شعور ملت ایران است که باید با این ضد ارزش ها مقابله شود.
وی با بیان اینکه روحانی نماینده یک مقطع حساس از تاریخ ایران است ، اظهار داشت : کسانی که تا دیروز در برابر اعتراض های منطقی و درست مردم ایستادگی و برخورد می کردند ، امروز مدافع حقوق شهروندی شده اند و به دنبال احقاق حقوق ملت هستند.
او با اشاره به اینکه سر دادن شعار مرگ به روحانی در مکان مقدس خلاف اخلاق اسلامی است ، تصریح کرد : باید به پروژه مرگ آفرینی در کشور پایان و با همدلی و همراهی کشور را در مسیر تعالی و رشد قرار داد.
قائم مقام ستاد اصولگرایان معتدل مازندران گفت : انتخاب روحانی امنیت روانی را برای همه مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.
وی یادآور شد : انتخاب روحانی در گرو مشارکت تمامی آحاد جامعه در انتخابات است که امیدواریم این امر محقق شود و دولت تدبیر و امید راه خود را به سوی سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران ادامه دهد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.