به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالجواد توحیدی روز یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ، افزود : انتخابات در واقع یک مانور بزرگ و گفتمان عملی پای صندوق های رای است و در آن روز است که ما عملا حرف خود را به کرسی می نشانیم.
وی گفت : همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در روز انتخابات امنیت ، مشارکت حداکثری مردم ، رقابت سالم ، کیفیت و سلامت را به ارمغان بیاوریم .
فرماندار سوادکوه با بیان اینکه همه به عنوان کارگزاران دولت باید بدون حمایت و جانب داری از نامزدی برای مشارکت حداکثری مردم در روز 29 اردیبهشت ماه تلاش کنند ، ادامه داد : باید بتوانیم در آن روز سرنوشت ساز مردم را به حضور حداکثری دعوت کنیم و حتی کسانی که برای مشارکت تردید دارند باید آنها را ترغیب کنیم که برای امنیت و آرامش کشور پای صندوق های رای حاضر شوند .
توحیدی با اشاره به اینکه در این شهرستان در روز انتخابات حدود هزار و 500 نفر اعم از عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسان کار انتخابات را برعهده خواهند گرفت ، افزود : در این شهرستان 117 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد 27 شعبه اخذ رای در شهر و 90 شعبه در روستا مستقر خواهد بود .
وی گفت که در هر شعبه اخذ رای حدود 15 نفر مدیریت شعبه را برعهده خواهند گرفت .
فرماندار سوادکوه با بیان اینکه کل خودرو در تمامی ادارات این شهرستان 80 دستگاه است ، اضافه کرد : ما در روز 29 اردیبهشت ماه حدود 350 دستگاه وسلیه نقلیه دیگر برای انجام کارها نیاز داریم .
توحیدی ادامه داد : در روز انتخابات کار سخت و سنگینی را پیش رو خواهیم داشت بنابراین همه دستگاهها باید در آن روز نیرو و امکانات خود را در اختیار قرار دهند و با ما همکاری لازم را داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات توجیهی برای نمایندگان فرماندار ، بازرسین ، نامزدهای شورا ها برگزار شد ، گفت که در آن جلسه همه مکلف شدند که قانون را رعایت کنند تا شاهد انتخابات سالم باشیم .
فرماندار سوادکوه افزود : ما به عنوان امانت داران مردم در روز انتخابات هستیم بنابراین در روز اخذ رای باید از جانب داری یا تبلیغ علیه نامزدی پرهیز کنیم و هر رای که از صندوق اخذ رای بیرون می آید به آن احترام بگذاریم.
** تخریب دولت ممنوع
فرماندار سوادکوه همچنین از نهادهای مختلف خواست تا وقتی نیروهای خود را به روستاها می فرستند از تخریب دولت خودداری کنند و تاکید کرد : باید از ظرفیت های موجود برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنید نه آنچه که در توان دارید و از همه امکانات در جهت تخریب دولت گام بردارید .
وی افزود : آنچه که در توان دارید باید در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده شود و باید بدانید که تخریب هیچ گونه جایگاهی در اسلام ندارد و اگر نقدی دارید باید بر مبنای کارشناسی باشد.
فرماندار سوادکوه گفت : شما حق ندارید با نزدیک شدن به انتخابات افکار عمومی مردم را دچار شک و تردید کنید.
** استفاده از ظرفیت های خصوصی در سال اقتصاد مقاومتی
توحیدی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی باید براساس اطلاعات اماری و منابع مالی برنامه ریزی شود ، افزود : نباید قول دروغ به مردم بدهیم بلکه باید قول هایمان برمبنای عقلانیت و سرانجام رسیدن کارها باشد.
وی افزود : در سال اقتصاد مقاومتی با همراهی خوب سازمان های مردم نهاد از این ظرفیت ها به عنوان بازوان توانمند برای ایجاد اشتغال استفاده کنید نه آنکه آنها را رقیب خود تلقی کنید .
فرماندار سوادکوه گفت : بخش خصوصی به طور جد باید برای اشتغال زایی ورود پیدا کند و از ظرفیت های موجود در شهرستان نهایت استفاده را ببرد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.