حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات سایه هر تهاجمی را از ایران اسلامی دور و اقتدار نظام اسلامی را حفظ کرده است.
وی افزود: هر ایرانی اگر می خواهد ایران در دنیا عزیز و قدرتمند باشد باید در صحنه انتخابات و رای دادن حضور و مشارکت داشته باشد.
امام جمعه چابهار با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات تاثیر فراوانی در خارج از مرزها و صحنه بین المللی دارد، تصریح کرد: نباید یک ایرانی به انتخابات و مشارکت بی اهمیت باشد و در خانه بنشیند و رای ندهد.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: نباید برخی از مردم با تصور اینکه «رای ما تاثیر ندارد» در انتخابات شرکت نکنند بلکه همین آرای خاموش و خانه نشین حتی یک نفر، درصد مشارکت مردم در انتخابات را بالا می برد و تاثیر زیادی در تعداد آرا دارد.
وی تصریح کرد: کاندیدای رئیس جمهوری باید عالم، متعهد، آگاه به زمان باشد و اقتدار ایران را بشناسد.
وی بیان کرد: شرکت در انتخابات حق و تکلیف هر فرد ایرانی است و باید به فردی رای بدهیم که به مشکلات اقتصادی، اشتغال و توسعه کشور اهمیت دهد.
وی استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان، متدین، خلاق وکارآمد توسط رئیس جمهوری جدید را خواستار شد و افزود: باید رئیس جمهوری جدید کیفیت تولید را بالا ببرد و اقتصاد را متحول کند.
امام جمعه چابهار به معادن غنی، منابع عظیم نفت وگاز کشور اشاره کرد و افزود: ایران با در اختیار داشتن بهترین مراکز آموزش عالی می تواند با همت وتلاش یک فرد توانمند در سمت رئیس جمهوری به رشد وتوسعه چشمگیر برسد.
حجت ‌الاسلام موسوی ادامه داد: فعال کردن بخش خصوصی و اتکا به نیروی داخلی و سرمایه گذار داخلی می تواند شعار محوری سال و تولید و اشتغال را محقق کند.
وی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات با حضور حداکثری خود دشمنان را مایوس کنند و نگذارند آنان به اهداف خود برسند.
وی گفت: انتخابات در سرنوشت ایران نقش مهمی دارد و تمامی افراد واجد شرایط باید احساس مسئولیت کرده در این صحنه سرنوشت ساز کشور شرکت کنند.
وی بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری از مسائل حاشیه ای، کنایه، دروغ وتهمت پرهیز کرده و به بیان برنامه های خود بپردازند تا مردم با شنیدن برنامه های آنان فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: نباید به مردم دروغ گفت و برنامه غیرقابل اجرا ارایه کرد که پشتوانه اجرایی نداشته باشند.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.