به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز شنبه در جلسه توجیهی بازرسان دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها ، افزود : بنده در جلسات مختلفی که برگزار شده است هم به نمایندگان فراندار و هم به نامزدهای شوراهای شهر تاکید داشته ام که برای ما تحت هیچ شرایطی و در روز 29 اردیبهشت ماه مهم نیست که چه کسی از داخل صندوق های رای بیرون می آید .
وی ادامه داد : همه کسانی که تا به امروز تلاش کرده اند و هر چه میزانی که توانستند خود را به کار گرفته اند و خود را به مردم عرضه کرده اند ، لذا مهم برای ما این است تا ما به عنوان افرادی که بنا است در روز جمعه انتخابات را برگزار کنیم ، پاسداران خوبی برای آراء مردم باشیم .
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء مردم حق الناس است ، گفت که حق الناس تحت هیچ شرایطی بخشیده شدنی نیست ، بنا بر این من به عنوان مجری اول انتخابات و شما به عنوان بازرسان باید امین و امانت دار مردم باشیم .
محمدی اضافه کرد : خدای نکرده اگر در زمان اخذ رای ،یک رای جابه جا شود ما باید به 340 هزار نفر از شهروندان قائمشهری پاسخگو باشیم ، اگر یک نفر از شهروندان از ما راضی نباشد کار برایمان سخت خواهد شد.
وی ادامه داد : شما بازرسان افرادی هستید که می خواهید نظارت ، مراقبت و دقت کنید به مجموعه اموراتی که قرار است مجریان انتخابات انجام دهند .
فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه 2 گروه بر انتخابات نظارت دارند ، گفت که این 2 گروه متشکل از ناظرین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان هستند گه گروه اول بر انتخابات شوراهای شهر و روستا و گروه دوم بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت دارند .
محمدی با تاکید براینکه بازرسان کمک حال خوبی برای نمایندگان فرمانداری باشند ، افزود : انتخابات ما در حوزه شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار می شود و ما سعی کردیم در برخی از شعبات خود و در برخی از روستاهای پرتنش از 2 نماینده فرانداری استفاده کینم.
وی ادامه داد : بازرسین می توانند بازوان خوبی برای نمایندگان فرمانداری باشند تا کسی به فکر رای فروشی یا خرید رای مردم نباشد.
فرماندار قائمشهر به بازرسان تاکید کرد که مراقبت کنند تا کسی تحت هیچ شرایطی هنگام رای دادن الکترونیکی از برگه رایش الکترونیکیش عکس نگیرد.
وی افزود : همه تلاشمان را به کار می گیریم تا در روز 29 اردیبهشت ماه شاهد انتخابات سالم باشیم و صمیمانه از همه بازرسان می خواهم تا نمایندگان فرماندار را دربرگزاری انتخابات سالم و با حضور مشارکت حداکثری کمک کنند .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.