به گزارش ایرنا، مهدی مقدری شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز فعالیت منطقه یک ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس، دولت یازدهم را دولت با ثباتی توصیف کرد و با اشاره به شاخص‌های بهبود امنیت افزود: ثبات در دولت روحانی، امنیت را به‌همراه داشته است.
این فعال سیاسی در ادامه، وظیفه اصلاح طلبان را درانتخابات پیش رو سنگین و دشوار ارزیابی کرد و گفت: برخی می خواهند با تحریم حضور در پای صندوق های رای، انتخابات را به دور دوم بکشانند و از این رو، تحریم انتخابات رقیب اصلاحات در انتخابات امسال خواهد بود.
مقدری ادامه داد: برخی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای پیروزی راه عوام فریبی و دروغ را در پیش گرفته اند.
دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: بدخواهان اصلاح‌طلبی واقف هستند که تنها این جریان است که می‌تواند مساله توسعه‌گری را پیش ببرد.
وی با بیان این که امروز تنها حق به واسطه صندوق‌های رای است، گفت: این حق رای حاصل یک رفتار و یک خرد اصلاح طلبانه خواهد بود که با پرچم‌داری که در سال 92 انجام گرفت در کشور نهادینه شد.
مقدری گفت: در انتخابات 92 نشان دادیم که آنهایی که فکر می کردند اصلاحات تمام شده و تابوت آن تشییع شده است، دریافتند جریان اصلاحات زنده است.

** اصولگرایان پشت شعار یارانه سنگر گرفته‌اند
نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، پشت شعار یارانه قرار گرفته اند و طرح و برنامه خاصی برای اداره کشور ارائه نکرده اند.
رضا یوسفیان افزود: از این که امروز جناح اصولگرا پاسخگوی اشتباهات هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم نیست، تاسف آور است.
نماینده مردم شیراز در مجلس ششم با اشاره به این که در سیاست های داخلی دولت‌های نهم و دهم خسارت‌های جبران ناپذیری به این کشور وارد شد، افزود: انتخابات 29 اردیبهشت ماه انتخاب بین دو روش است.
وی ادامه داد: با آنچه در این انتخابات برمی‌گزینیم نشان می‌دهیم آیا می‌خواهیم دوباره به عقب برگردیم یا این که روش عقل گرایی را ادامه می‌دهیم.
یوسفیان شکست در این انتخابات را تنها شکست یک شخصیت ندانست و خاطرنشان کرد: اگر جناح تندرو در این رقابت پیروز شود، در انتخابات 1400 دیگر انتخاب بین جناح تندرو و اعتدال نخواهد بود بلکه بین افراطی و افراطی‌تر است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
6122/ 2027 / 1175
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.