دبیر انجمن شعر بسیج هنرمندان استان از برگزاری عصر شعر خورشید در ساری خبرداد.

دبیر انجمن شعر بسیج هنرمندان استان گفت: عصر شعر خورشید بمناسبت ولادت باسعادت امام زمان(عج) روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۹و۳۰دقیقه با حضور شاعران برجسته استانی و اقشار مختلف هنرمندان در ساری برگزار می شود.

حمزه کاظمی سنگدهی، دبیر انجمن شعر بسیج هنرمندان استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شاعران آئینی در عشق به مولای خویش حضرت ولی عصر(عج ) سروده های متعددی دارند و عمدتا در مناسبت های اعیاد مسلمانان در محافل ادبی به خوانش اشعار می پردازند، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از این اشعار و به جهت اینکه افراد بیشتری بتوانند از سروده هایی در وصف امام دوازدهم شیعیان بهره مند شوند تلاش داریم عصری با شعر در ساری برگزار شود.

وی با بیان اینکه عصر شعر خورشید روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری ساعت 19و30دقیقه شاعرانه با حضور شاعران بنام استان  در آستانه ولادت با سعادت امام زمان (عج) برگزار خواهد شد، افزود: علاقه مندان برای حضور در این مراسم  به بلوار خزر-روبروی انبار مرکزی اداره برق مراجعه نمایند.

کاظمی با اشاره به اینکه بهره گیری از زبان رسای شعر می تواند زمینه سازی برای انس و الفت بیش از پیش مردم به ویژه نسل جوان با فضایل اخلاقی ائمه اطهار(ع) باشد، ادامه داد: محسن طاهری، احمد اکبری، علیمردان گلی، استاد سید محمد علی کاظمی در این مراسم به شعرخوانی می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.