دوران فعالیت دولت یازدهم به تعبیری دوره خاکبرداری مشکلات و مسائل هشت ساله دولت نهم و دهم است و مسئولان با وجود مشکلات عدیده توانستند قدم های خوبی برای رفاه کارگران و آرامش اقتصادی بردارند .

ایلنا: نصرالله دریابیگی در نشست با خبرنگاران حامی دولت اظهار داشت:دوران فعالیت دولت یازدهم به تعبیری دوره خاکبرداری مشکلات و مسائل هشت ساله دولت نهم و دهم است و مسئولان با وجود مشکلات عدیده توانستند قدم های خوبی برای رفاه کارگران و آرامش اقتصادی بردارند .

وی افزود :حضور در انتخابات برغم سنگ اندازی دشمنان داخلی و خارجی ،حفظ و حراست از میراث گرانقدر جمهوری اسلامی است.

 دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ، گفت: دولت گذشته با شعار حمایت از محرومان و با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و پرداخت 40 هزار تومان سونامی اقتصادی را بر جامعه وارد کردند .

وی افزود : این تصمیمات که با خود کاهش رشد اقتصادی و بالارفتن نقدینگی را به همراه داشت نخستین آسیبش را به قشر کارگر وارد کرد، به طوریکه واحدهای صنعتی در این شرایط یکی پس از دیگری تعطیل شدند.

دریابیگی ادامه داد : در حالی که دولت یازدهم اداره امور کشور را با نرخ تورم بیش از 40درصدی به دست گرفت ولی امروز این نرخ تورم تک رقمی شده است .

وی با بیان اینکه  افرادی با نام کارگران در دوران هشت ساله دولت احمدی نژاد وارد حوزه مدیریتی شدندکه تصمیماتشان خسارت زننده بر بدنه این قشر بود، افزود: افزایش تولید نفت، ثبات در بازار داخلی، کاهش تورم از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم به شمار می آید.  

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از تغییر مداوم رئیس سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از این اقدامات نام برد و ادامه داد : در مدت هشت سال انتصاب هشت مدیر عامل در این سازمان سبب ضربه به پیکره این سازمان بوده است.

وی با بیان اینکه  دولت یازدهم با بکارگیری افراد صادق ، کاردان و پیگیر مسائل تولیدبوده است ،ادامه داد:امیدواریم  باری دیگر دولت روحانی تحقق عدالت اجتماعی را برای کارگران به ارمغان آورد.

دریابیگی گفت : جامعه کارگری مازندران با چشیدن طعم خوش فعالیت بدون دغدغه در دولت یازدهم ادامه این روند را خواهان هستند .

وی افزود:خانه کارگر مازندران 90 هزار کارگر و 110 هزار بازنشسته تامین اجتماعی استان عضو این تشکیلات هستند .

دریابیگی ادامه داد: ما به کسانی رای می دهیم که حامی کارگران و ضعفا باشند که آقای روحانی می تواند گزینه مناسب برای این انتخاب مهم باشد بنابراین جامعه کارگری با تمام قوا از او حمایت می کند.

وی از آموزش رایگان 25 هزار کارگر در رشته های مختلف در دولت یازدهم خبر داد و گفت: 600 میلیون تومان تسهیلات ، سال گذشته به جامعه کارگری پرداخت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر بااشاره به خدمات شورای شهر، گفت: شورای شهر فقط شورای شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه شهرداریها حیاط خلوت برخی از افراد شده است، ادامه داد: امیدواریم شورای جدید در جهت سازندگی، بیشتر از گذشته تلاش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.