به گزارش خبرنگار ایرنا ، این ساختمان با زیر بنای حدود یک هزار و 500 متر مربع با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریالی وزارت علوم و استانداری مازندران خریداری شد .
رئیس پارک علم و فناوری مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : پارک علم و فناوری مازندران که از سال 1389 در این استان فعالیت خود را با چهار شرکت دانش بنیان آغاز کرد ، با استقرار حدود یکصد شرکت دانش بنیان در این پارک با معضل کمبود فضای فیزیکی مواجه بود .
علی معتمدزادگان افزود : با خرید و آماده سازی ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری مازندران بخش بیشتری از این دغدغه مهم فعالان در شرکت های دانش بنیان استان رفع شده است .
وی ادامه داد : در این ساختمان همچنین نخستین آزمایشگاه پارک علم و فناوری مازندران به بهره برداری رسید و اکنون شرکت های دانش بنیان استان از امکانات و تجهیزات مجموعه آزمایشگاهی برای فعالیت برخوردار شدند .
همزمان با آئین افتتاح ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری مازندران ، رونمایی از 2 محصول شرکت دانش بنیان استان شامل کود آلی و کپسول کاهش قند خون ، تجلیل از چهار شرکت رشد یافته استان در بخش های تجهیزات کشاورزی ، الکترونیک و رباتیک برگزار شد .
حضور در نشست روسای دانشگاه های مازندران ، افتتاح چند طرح عمرانی حوزه دانشگاهی و تحقیقاتی استان در سفر امروز وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به مازندران انجام شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.