علی معتمدزادگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :با بهره برداری از این ساختمان با زیربنای حدود یک هزار و 500 متر مربع واقع در شهر ساری علاوه بر تامین فضا بیشتری برای استقرار شرکت های دانش بنیان بزرگ و رشد یافته مازندران ، این شرکت ها از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه مرکزی نیز برخوردار شدند .
وی با اشاره به اینکه کمبود فضا مهمترین مشکل پیش روی فعالیت شرکت های دانش بنیان مازندران است ، ادامه داد : از سال 1389 و با آغاز فعالیت پارک علم و فناوری در استان تاکنون یکصد شرکت دانش بنیان در ساختمان پنج طبقه با زیربنای کمتر از یک هزار و 500 متر در فضای محدود و کوچکی مشغول فعالیت هستند .
رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت : با بهره برداری ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری مازندران مشکلات موجود در خصوص کمبود فضا شرکت های دانش بنیان استان برطرف می شود .
وی افزود : شرکت های دانش بنیان بزرگ و رشد یافته مازندران برای استقرار در این ساختمان تازه تاسیس اولویت دارند تا امکان توسعه فعالیت این شرکت ها فراهم شود .
معتمدزادگان ادامه داد : پارک علم و فناوری مازندران از سال 1389 فعالیت خود را با چهار شرکت دانش بنیان آغاز کرد و حدود یکصد شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک و 70 شرکت نیز در مراکز رشد دانشگاه های مازندران فعالیت می کنند .
در سفر روز شنبه 16 اردیبهشت وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به مازندران علاوه بر افتتاح ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری مازندران ، آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران در بابلسر ، افتتاح دانشکده علوم زراعی دانشگاه کشاورزی ساری و نشست با روسای دانشگاه های مازندران در بابلسر انجام می شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.