به گزارش ایرنا، قربانعلی اصغری روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته معلم افزود: این پروژه های عمرانی شامل هنرستان کشاورزی حسین آباد، مدرسه حضرت معصومه زاغمرز، دبیرستان امام رضا(ع)، کانون شهید هاشمی نژاد، سالن وزرشی شهیدان باطبی، مقاوم سازی مدرسه شهید صحرایی، آزمایشگاه نانوتکنولوژی، بازسازی ساختمان قدیم اداره، استانداردسازی سیستم گرمایشی و... بوده است.
وی با بیان اینکه اکنون آموزش و پرورش با تدبیر و امید مسیر شکوفایی آموزشی را می پیماید؛ اظهار کرد: در حوزه آموزشی رشد رتبه آموزش متوسطه از 13 استانی به رتبه 2 استان در امتحانات نهایی از جمله عملکردهای مهم آموزشی بوده است.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: کسب رتبه اول برتر کشوری در مسابقات پروژه های علمی دانش آموزان جابربن حیان و کسب 3 رتبه زیر 100 و 74 رتبه زیر 1000 در کنکور سال 95 از دیگر افتخارات ما در این حوزه بوده است.
اصغری افزود: آموزش و پرورش بهشهر با دارا بودن 25 هزار دانش آموز، حدود 200 واحد آموزشی، دارای یکهزار و 977 همکار فرهنگی، 2 هزار و 124 هزار بازنشسته است که برای هفته بزرگداشت مقام معلم بیش از 10 برنامه را در دستور کار دارد.
این مسوول ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از معلمان، پیاده روی فرهنگیان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، المپیاد ورزشی، زنگ سپاس، مسابقات کتابخوانی و.. از جمله برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم است.
وی در پایان با اشاره به رشد باسوادی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در شهرستان بهشهر، سطح باسوادی تا 98.5 درصد ارتقاء یافت و تنها 1.5 درصد افراد در این شهرستان بی سواد هستند.
25 هزار دانش آموز بهشهری در حدود 200 مدرسه این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.