دکتر محمد خورشیدی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این کار از سوی یکی از پزشکان قائمشهری فوق تخصص فارغ التحصیل از دانشگاه فرانسه در مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهر انجام می شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این عمل، رگ های آسیب دیده در مغز شناسایی و بدون انجام عمل جراحی و شکاف، ترمیم خواهد شد. به گفته وی این کار در مرکز جراحی قلب قائمشهر که در مهرماه سال 94 همزمان با سفر دولت تدبیر و امید راه اندازی شد، انجام می شود.
خورشیدی اظهارداشت: دستگاه آنژیوگرافی در مرکز جراحی قائمشهر قابلیت استنت گذاری قلب و مغز را دارد که می تواند از انتقال بیماران مازنی به پایتخت و کلانشهرها برای درمان جلوگیری کند.
وی مهمترین برنامه مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران را در سال های اخیر، افزایش سطح کیفی خدمات پزشکی به بیماران تحت پوشش و تسهیل آن دانست.
مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران گسترش خدمات درمانی از سرپایی به بستری محوری به خصوص برای بیماری های هزینه بر را از برنامه های دیگر مدیریت درمان این استان اعلام کرد.
تامین اجتماعی مازندران خدمات درمانی بیمارستانی را در پنج بیمارستان ملکی ولیعصر(عج) قائمشهر ، شفای بابلسر، بوعلی نکا، حکمت ساری و رازی چالوس به یک میلیون و 800 هزار بیمه شده خود ارائه می‌کند.
بیمارستان ولیعصر که از دهه 40 فعالیتش را آغاز کرد دارای بخش های فوق تخصصی ، تخصصی بستری ، سرپایی ،پاراکلینیک، سنگ شکن، MRI ، سی تی اسکن و تصویربرداری پزشکی است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.