به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در این مراسم گفت : همان طور که در زمان دفاع مقدس افراد زیادی در جبهه حق علیه باطل به مقام والای شهادت نائل آمدند هم اکنون هم جوانان زیادی در سوریه علیه جبهه باطل به پا خاسته اند و در حال جنگیدن هستند.
حجت الاسلام یدالله غلامی افزود : به برکت انقلاب ایران اسلامی است که شهدای ما جبهه حق را انتخاب کرده اند و به پا خاسته اند بنابراین همه باید بدانیم که این جنگ میان حق و باطل مختص به این دوره زمانی نیست بلکه همیشه وجود داشته است .
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پرچم دار دفاع از حق و حقیقت در جهان است ، گفت : به برکت انقلاب اسلامی افراد مسلمان در جبهه حق علیه باطل برای رضای خدا پیکار می کنند ، بنابراین همه ما باید تلاش کنیم تا در جبهه حق همچون شهدای مدافع حرم کسانی که خونشان را فدا کرده اند، ایستادگی کنیم تا دشمن ناامید شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت افزود : شهدای مدافع حرم ما کسانی بوده اند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س ) به میدان آمده اند و بامبارزه با گروههای تکفیری و تروریست ها خون خود را نثار کرده اند تا از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنند.
وی افزود : به برکت خون شهداست که امروزه ملت می توانند به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) بروند و همچنین بزودی با نابودی داعش راه برای ملت و برای زیارت حضرت زینب (س ) در سوریه باز خواهد شد.
غلامی گفت : استکبار جهانی زمانی که متوجه شد جبهه حق پرچم بلند کرد در مقابل آن ایستاد و هر روز از تاریخ انقلاب می گذرد این درگیری حق علیه باطل شدید تر می شود.
وی اضافه کرد : امروزه حساس ترین دوره تاریخی را پشت سر می گذاریم که بر سر یک پیچ تاریخی جبهه حق علیه باطل هر دو درگیر هستند که باید خیلی حساسیت به خرج دهیم تا از جبهه حق غفلت نکینم و بتوانیم تاریخ را برای آیندگان همچون گدشتگان خود بازگو کنیم.
وی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی را وظیفه همگان دانست و گفت : در جبهه حق شناخت دشمن و شناخت محور عملیات دشمن بسیار مهم است که باید مد نظر قرار دهیم تا از غافله عقب نمانیم.
13 تن از شهدای مدافع حرم مازندران در خان طومان شهید شدند و تاکنون تنها پیکرهای پاک سه تن به وطن بازگشته است .
شهیدان محمد بلباسی از قائمشهر، علی جمشیدی از نور، رضا حاجی‌زاده از آمل ، حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل ، سیدجواد اسدی از ساری ، شهید سعید کمالی از میاندرود، محمود دادمهر از ساری، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از فریدونکنار ، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر 13 شهید مدافع حرم هستند که اواسط اردیبهشت سال گذشته در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.