به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر در بخش بانوان که رقابت 19 هوگوپوش از هفت تیم به میزبانی هیات تکواندو مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهرداری ساری با کسب 3 نشان طلا، یک نقره و 37 امتیاز قهرمان شد.
تیم اقتصاد پژوهان آسیا دیگر نماینده ایران دراین مسابقات هم با کسب یک نشان طلا، 3 نقره و 27 امتیاز دوم شد و تیم افغانستان کابل با 2نشان برنز و 6 امتیاز به مقام سومی این مسابقات دست یافت.
مسابقات این دوره در 4 وزن المپیکی 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم برگزار شد که مدال آوران این دوره از رقابت ها
وزن 49- کیلوگرم، ' سودابه پورصادقی ' از تیم اقتصاد پژوهان آسیا گیلان با برتری برابر ' ناهید کیانی ' از تیم شهرداری ساری به نشان با ارزش طلا دست یافت وسمیه غلامی و عصمت عبداللهی از تیم اول افغانستان سوم وچهارم شدند.
وزن 57- کیلوگرم، ' بهاره ندرخانلو ' از تیم شهرداری ساری، با پیروزی برابر ' مهسا پورمیرزا ' ازتیم اقتصاد پژوهان آسیا مقام قهرمانی این وزن را از آن خود کرد و ' تمنا فروتن' از تیم افغانستان – کابل و' اسما باخدا ' از تیم اول افغانستان در رده های سوم وچهارم قرار گرفتند.
در وزن 67- کیلوگرم، ' مهسا جدی ' از تیم شهرداری ساری در دیدار نزدیک وتماشایی برابر ' حنانه همتی ' از تیم اقتصاد پژوهان آسیاگیلان، نشان زرین طلا را بر گردن آویخت و 'فرزانا فروتن ' از تیم افغانستان – کابل' و' ایزابل فابر' از تیم لوکزامبورگ در رده های سوم وچهارمی ایستادند.
در وزن 67+ کیلوگرم: ' اکرم خدابنده' از تیم شهرداری ساری برابر 'فاطمه مصطفایی ' از تیم اقتصاد پژوهان آسیاگیلان قرار گرفت ودر یک دیدار حساس که حکم قهرمانی تیمش را نیز داشت، حریف گیلانی خود را شکست داد وصاحب گردن آویز طلای نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر شد.
همچنین ، ' لاما کاواندا ' از تیم سوریه و 'تاپاسیا چنگ کاکاتی' از هند سوم وچهارم شدند.
در پایان در بخش تیمی این مسابقات تیم‌های اول افغانستان ، سوریه، هند و لوکزامبورگ نیز در جایگاه چهارم تا هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
در این دوره از مسابقات به دارندگان نشان های طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق گرفت.
در نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر19 تکواندوکار در قالب هفت تیم از کشورهای افغانستان (2 تیم)، سوریه، هندوستان و لوکزامبورگ به همراه تیم‌های شهرداری ساری و اقتصاد پژوهان آسیا (ایران) روز یکشنبه در ساری با هم رقابت کردند.
پس از این مسابقات و از عصریکشنبه بیست وهشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر با حضور118 تکواندوکار هوگوپوش مرد از کشورهای عراق (4 تیم)، افغانستان (3 تیم )، پاکستان (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ایران( 2 تیم) هند، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، عمان، لوگزامبورگ، سوریه و مجمع الجزایر آفریقایی 'سیشل' در این مسابقات مقابل هم قرار می گیرند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.