عزت الله یوسفیان ملا روزشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا رعایت اخلاق انتخاباتی را اعلام برنامه های خود از سوی داوطلبان و تخریب نکردن رقیب اعلام کرد.
وی افزود : اگر انتقادی نیز نسبت به عملکرد شوراها و یا حتی رئیس جمهوری داریم، باید این انتقادات در فضای آرام و بدون تخریب افراد انجام شود و در آن نیز برنامه های خودشان را به مردم بیان کنند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : هرگونه تخریب و رعایت نکردن اخلاق در فضای انتخاباتی به ضرر کشور و استان تمام می شود و مردم ما نیز افراد توانمند را می شناسند.
یوسفیان ملا اضافه کرد : در 38 ساله گذشته تمام کسانی که در مسند جمهوریت نظام قرار داشتند، برای این کشور زحمت کشیدند و نقاط ضعف و قوت نیز داشتند.
وی اظهارداشت : ما نباید تمام عملکرد مثبت را در طول این مدت زیر سووال ببریم و تلخ کامی را در ذهن مردم ایجاد کنیم و این به نفع کاندیدا و نظام نخواهد بود.
وی توصیه کرد تا با رعایت اخلاق و دوری از تخریب، فضای آرام را برای انتخابات رئیس جمهوری و شوراها فراهم کنیم تا زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود.
دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی* * انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.