طرح ملی کنارگذر شهرستان عباس آباد که آغاز عملیات اجرایی آن به حدود یک دهه پیش برمی گردد ، برای اجرای کامل این طرح ، ماه گذشته این میزان اعتبار از محل سفر کاروان تدبیرو امید تخصیص داده شد.
حق الله کثیری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : صرف این میزان اعتبار و درپی آن بازگشایی این جاده کنارگذر به طول حدود 35 کیلومتر که حدود 17 کیلومتر آن جزو حوزه شهرستان عباس آباد است ، شاهد رفع گره کور ترافیکی در این منطقه گردشگرپذیر خواهیم بود.
وی با بیان آنکه عملیات اجرایی این طرح با گذشت حدود 10 سال از آغاز آئین کلنگ زنی به علت تخصص ندادن اعتبار تاریخی شده است ، ادامه داد : طی بازدیدهای یک ماه گذشته تاکنون با ادامه سریع عملیات اجرایی روند پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این طرح در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
فرماندار عباس آباد گفت : این طرح در قسمت ضلع جنوبی جاده ساحلی چالوس - تنکابن در منطقه عباس آباد اجرا شده است که با تکمیل و بهره برداری ازآن بارترافیکی تردد خودروهای سنگین از استان های گیلان ، گلستان و البرز در این مسیر به طور چشمگیری کاهش می یابد.
رئیس جمهوری در مهر سال 94 در قالب کاروان دولت تدبیر و امید به مازندران سفر کرده بود که دستاورد آن برای مردم استان 46 مصوبه با اعتباری حدود 10 هزار میلیارد ریال بود.
حدود هزار میلیارد ریال ازاین میزان اعتبار برای تکمیل کنارگذرهای غرب مازندران مصوب و تخصیص داده شد.
تاکنون 90 درصد از مصوبات نخستین دور سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان مازندران از لحاظ اعتباری و پیشرفت فیزیکی اجرایی شده است.
عباس آباد جزو شهرستان هایی است که با برخورداری از دریا، جنگل و جلگه درتمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگراست.
از بین هفت شهرستان غرب مازندران، نور، نوشهر، چالوس و تنکابن دارای کمربندی هستند.
شهرستان های حدود یک میلیون نفری نور، نوشهر، چالوس، ، کلاردشت ، عباس آباد، تنکابن و رامسر واقع در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها مسافر است.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7078 / 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.