به گزارش خبرنگار ایرنا ، شمس الله شریعت نژاد روز سه شنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی روستایی و پایگاه قهرمانی در روستای نعمت آباد تنکابن که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد ، افزود : عقب ماندگی غرب مازندران محصول ناکارآمدی مدیران در دولت های گذشته است که با وجود درآمد های بالای نفتی نتوانستند کشور را به سوی توسعه و پیشرفت سوق دهند.
وی گفت :در دولت گذشته با وجود بالا بودن قیمت و افزایش درآمد کشور و حضور چند وزیر مازندرانی در کابینه ، شاهد عقب ماندگی در حوزه های مختلف غرب مازندران بودیم و اقدامات موثری صورت نگرفت.
وی اظهار داشت : عده ای با عوام فریبی تنها به فکر کسب قدرت هستند و برنامه ای برای خدمت به مردم ندارند و با وعده های دروغین تلاش دارند تا آرای مردم را در انتخابات به دست آورند.
وی تصریح کرد : خانه کشتی و خوابگاه ورزشی در تنکابن تنها به 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امیدواریم هرچه سریعتر تخصیص یابد.
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس ، بیان داشت : در زمینه توسعه فضاهای ورزشی در غرب مازندران با وجود کمبود زمین ، تعدادی از مردم روستاهای منطقه ، زمین جهت ساخت اماکن ورزشی اهدا کرده اند اما به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی یادآور شد : اگر با صداقت ، عقلانیت و عدالت برای خدمت رسانی به مردم گام برداریم نتایج بسیار خوبی ارائه خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این آیین گفت : عدالت و صداقت سرلوحه کار مدیران در دولت تدبیر و امید است و تلاش دارند تا با حداکثر توان خود به مردم خدمت کنند.
سید امیر حسینی جو با بیان اینکه تنکابن از استعداد های بالایی در امر ورزش برخوردار است ، افزود : احداث سالن ورزشی ویژه تکواندو و ورزش های رزمی ، اتمام خانه کشتی و خوابگاه ورزشی و برگزاری ورزش های زمستانی در مناطق دوهزار و سه هزار می تواند سرانه ورزش منطقه را افزایش دهد.
وی اظهار داشت : در صورت تقویت زیرساخت های ورزشی در این شهرستان شاهد افتخار آفرینی بیشتری از سوی ورزشکاران این منطقه در میادین ملی و بین المللی خواهیم بود.
روستای 5 هزار نفری نعمت آباد از توابع شهرستان تنکابن در غرب مازندران واقع است.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه به همراه رئیس جمهوری و برخی از وزیران کابینه به منظور افتتاح چند طرح مهم به استان مازندران سفر کردند.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.