به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سید خلاق میرنیا ظهر امروز در نشست معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با دانشگاهیان دانشگاه مازندران در بابلسر اظهار داشت: دانشگاه مازندران با همه پتانسیل‌های موجود از امکانات مناسب و در خور شان برخوردار نیست.

وی افزود: متاسفانه در 10 سال گذشته به اندازه کافی برای این دانشگاه وقت گذاشته نشد و سرمایه‌ای که باید جذب می‌شد جذب نشده است.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه این دانشگاه از آزمایشگاه مرکزی برای توسعه علم برخوردار نیست تصریح کرد: بیش از 900 دانشجوی پسر و بیش از 1600 دانشجوی دختر در خوابگاه‌های دانشگاه مازندران سکونت دارند و از امکانات رفاهی کامل برخوردار نیستند.

میرنیا با اشاره به اینکه دانشگاه مازندران در یک بهم ریختگی علمی، فرهنگی و رفاهی قرار گرفته است، خواستار توسعه زیرساخت‌های دانشگاه به ویژه امکانات ورزشی مناسب، مجتمع فرهنگی، استخر و آزمایشگاه شد و افزود: زیرساخت‌های ناقص رشد دانشگاه را با چرودگی روبه‌رو می‌کند.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان دانشکده اقتصاد، سالن سلامت، رستوران خوابگاه پسران، سالن ورزش از جمله ملزومات دانشگاه محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پروژه ساخت مرکز بهداشتی درمانی ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه مازندران امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاه از یک خوابگاه ویژه متاهلان برخوردار نیست خاطرنشان کرد: امروز پروژه ساخت نخستین خوابگاه متاهلان دانشگاه مازندران کلنگ‌زنی می‌شود.

میرنیا گفت: با تمام کاستی‌ها پروژه‌های خوبی در حال ساخت بوده و به‌زودی یکی پس از دیگری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه یک دانشگاه جامع مثل دانشگاه مازندران نمی‌تواند دارای منحنی چروکیده باشد گفت: وحدت خوبی برای رسیدن دانشگاه به توسعه وجود دارد اما امکانات نیز باید به عدالت در مناطق توزیع شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612793
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.