به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم بازارچه دانشجویی با 17 غرفه که در 900 متر مربع با اعتبار هشت میلیارد ریالی ظرف مدت 6 ماه احداث شده است ، مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین عملیات اجرائی ساخت خوابگاه متاهلی دانشجویی در چهار طبقه ، 50 واحد و در مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شد.
عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی دانشگاه مازندران با زیربنای 500 متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال هم امروز کلنگ زنی و مقرر شد برای مدت زمان چهار به بهره برداری برسد.
عملیات اجرایی اورژانس 115 مرکز دانشگاه مازندران با یکصد متر مربع زیربنا با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار آغاز شد و ظرف مدت زمان چهار ماه به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس دانشگاه مازندران در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه در 2 سال اخیر علی رغم محدودیت های مالی اقدامات بسیار ارزشمندی در دانشگاه مازندران رخ داده است که این اقدامات گسترده عمرانی، علمی و فرهنگی جایگاه این دانشگاه را ارتقاء بخشیده است.
دکتر سید خلاق میرنیا افزود : علی رغم اقدامات خوب انجام شده و در حال انجام در دانشگاه مازندران همانند احداث ساختمان دانشکده های اقتصاد، عمران، حقوق، خوابگاه پسران، رستوران و خوابگاه دختران ، سالن ورزشی ، درمانگاه و خوابگاه متاهلین و دیگر موارد هنوز جای فراوان برای کار دارد.
وی اظهار داشت : خوشبختانه دانشگاه مازندران هم اکنون از یک وحدت رویه خوبی برخوردار است و ما از این ظرفیت برای ارتقاء دانشگاه مازندران در سطح کشور و بین المللی تلاش خواهیم کرد.
دانشگاه مازندران واقع در شهرستان ساحلی بابلسر دارای 14 هزار و 700 دانشجو ، 360 استاد و 12 دانشکده است.
خبرنگار: فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.