مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری مازندران گفت که همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان چهار پروژه تفریحی و توریستی با صرف هزینه یک هزار و 430 میلیارد ریالی آماده افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دلاوربزرگ نیا افزود : مجتمع تفریحی و توریستی مروارید سبز رامسر در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با زیر بنای بیش از هفت هزار متر مربع در 2 طبقه ساخته شد . 

وی با اشاره به مدت اجرای سه ساله این طرح ، ادامه داد : 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه و برای 90 نفر اشتغالزایی ایجاد شد . وی این مجتمع تفریحی و توریستی واقع در غرب استان را شامل تالار ، رستوران ، مجموعه ورزشی ، کافی شاپ ، شیرینی سرا و فروشگاه تجاری اعلام کرد .  وی گفت : واحد پذیرایی رستوان چند منظوره مهرگان با اعتبار 145 میلیارد ریالی در ساری نیز در سفر رئیس جمهوری به مازندران آماده بهره برداری است .  بزرگ نیا افزود : با بهره برداری این پروژه که 2 سالن پذیرایی ، سالن همایش و مراسم دارد برای 60 نفر اشتغال ایجاد شد . وی از مجموعه پذیرایی میزبان واقع در بابلسر به عنوان یکی دیگر از پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور به مازندران نام برد و ادامه داد : برای اجرای این پروژه تاکنون 860 میلیارد ریال هزینه شد . مدیرکل کل گردشگری مازندران فاز یک مجموعه میزبان با 56 اتاق و سوئیت ، مجموعه ورزشی ، مرکز خرید ، آمفی تئاتر یکهزار نفره ، مجموعه رستورانهای با 12 سالن از جمله بخش های این پروژه برشمرد . وی گفت : با افتتاح این فاز از پروژه برای 242 نفر اشتغال ایجاد شد .  وی افزود : ایجاد و تجهیز بال غربی هتل پارسیان خزر واقع در چالوس از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور است .  وی ادامه داد : با صرف هزینه 225 میلیارد ریالی در مدت 2 سال این طرح شامل 58 واحد اقامتی ، رستوران در زمین 10 هزار مترمربعی ساخته شد . مدیرکل گردشگری مازندران تعداد اشتغالزایی این پروژه را 140 نفر اعلام کرد .  رئیس جمهور سه شنبه 22 فروردین امسال به مازندران سفر می کند و در این سفر بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و افتتاح می شود .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.