به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود : مردم انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرمایش های امام راحل در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حماسه ای جاوید آفریدند و اینک نیز با همان فرهنگ در مقابل دشمنان می ایستند.
وی گفت: جمهوری اسلامی به دلیل مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی امروزه به عنوان مقتدر ترین نظام در جهان شناخته شده است.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود : آمریکا و رژیم صهیونیستی برای راحتی خیال ، در کشورهای اسلامی جنگ و خون ریزی به پا کرده اند و در این میان تنها ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی های آنها ایستاده است.
خطیب جمعه ساری همچنین از ایران اسلامی به عنوان امن ترین کشور در آسیا نام برد و گفت: گوهر امنیت را در سایه سار رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حفظ و حراست می کنیم.
وی به نامگذاری امسال تحت عنوان ' اقتصاد مقاومتی ، تولید، اشتغال ' اشاره کرد و با بیان اینکه این شعار ادامه نام پارسال است ، افزود : سال گذشته در نتیجه اجرای اقتصاد مقاومتی به موفقیت های نسبی دست یافتیم.
طبرسی تزریق 478 میلیارد تومان به کارگاههای تولیدی استان در سال گذشته و ممانعت از ورشگستی آنها را نتیجه تلاش مسئولان استانی در اجرای اقتصاد مقاومتی در سال 1395 دانست و گفت: امسال نیز باهمان روش انجام وظیفه می کنیم.
وی با اشاره به اینکه آمریکا، رژیم صهیونیست و انگلستان به عنوان مثلث استکبار همواره درصدد تحریم و تهدید ایران اسلامی هستند، افزود: با تحقق شعار سال پیروزمندانه در مقابل توطئه های آنها ایستادگی می کنیم.
رئیس فرهنگ عمومی مازندران تحقق شعار سال را یک تکلیف شرعی برای عموم مردم دانست و گفت: آحاد جامعه با وحدت همیشگی باید در این زمینه بکوشند.
خطیب جمعه ساری یاد آور شد : مردم دلاور و خداجوی ایران اسلامی در طول 37سال اخیر امتحان خویش را داده اند و از بلوف های سیاسی واهمه ای ندارند.
وی گفت : تسلیم آل سعود برای سفر زائران ایرانی به مکه معظمه از توفیقات جمهوری اسلامی در سال گذشته است و از وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت قدر دانی می کنیم .
عضو خبرگان رهبری از 12فروردین نیز به عنوان نماد عشق مردم به نظام الهی و نفرت آنان از استکبار جهانی یاد و تاکید کرد: این روز بزرگ همواره باید در تاریخ کشورمان ماندگار شود.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.