به گزارش ایرنا ، محمدناصر زندی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود : دولت تدبیر و امید در سال گذشته با ارائه بسته حمایتی خروج از رکود واحدهای تولیدی در کشور توانست چرخ اکثر واحدهای تولیدی را مجددا به چرخش درآورد.
براساس آخرین گزارش های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، سال گذشته ، حدود هزار واحد صنعتی و کشاورزی مازندران به میزان حدود چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید دریافت کردند که از این میزان سهم شهرستان چالوس حدود 21 میلیارد ریال بوده است.
فرماندار چالوس با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت : شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال که در سال 96 از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است به معنای آن نیست که اقدام و عمل مورد غفلت قرار گیرد.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در حوزه رفع موانع تولید ، تاکید کرد که درسال جاری نیز این روند باید با حدت و شدت بیشتری ادامه داشته باشد.
زندی ، عزم جدی برای شتاب بخشی در روند اجرایی طرح های عمرانی نیمه تمام را به عنوان یکی از شیوه های هدفمند عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان معرفی کرد .
وی افزود : چنین اقدامی باید به هر شکل ممکن به سرانجام برسد چرا که یکی از نتایج مثبت و سازنده این اقدامات ایجاد اشتغال و درپی آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.
فرماندارچالوس همچنین با اشاره به روزهای باقی مانده تا پایان تعطیلات نوروزی ، برلزوم همکاری همه جانبه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان تاکید کرد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.