علی نبیان روز دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از مسافران نوروزی و بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس در آزاد راه چالوس اظهار داشت: در سه روز گذشته از 27 اسفند تا روز 29 اسفند بالغ بریک میلیون و 50 هزار نفر شب اقامت در استان داشتیم که یک رقم قابل توجه ای است.
وی تصریح کرد: 12 کمیته ستاد تسهیلات سفر مازندران به همراه 132 اکیپ راهداری و نیروی های پرتلاش انتظامی با همدلی و هم افزایی بیش از پیش بدنبال خدمات رسانی بهتر به گردشگران در استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و فراهم کردن بسترهای لازم امسال آمادگی پذیرش مسافران بیشتری را نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
فرمانده انتظامی مازندران نیز در این مراسم از تردد هشت میلیون خودرو از 26 اسفند تا 29 اسفندماه در استان خبر داد و گفت: با توجه به این که در روز29 اسفندماه تعداد ترددها به یک میلیون و 700 هزار رسید در کشور رده دوم است.
سردار سیدمحمود میرفیضی تصریح کرد: بیشترین تردد نیز در مسیر ساری به قائمشهر ثبت شده است.
وی افزود: هفت هزار نیروی پلیس در مازندران در قالب یک هزار و 500 گشت خودروی و پیاده در حال تامین امنیت و روان سازی ترافیک در مازندران هستند.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران اظهار داشت: امسال 650 دستگاه آمبولانس امدادی به همراه 22 پایگاه امدادی با 9 هزار نفر جمعیت برای خدمت رسانی به مردم در آمادگی کامل بسر می برند.
وی رویکرد فرهنگی و اجتماعی در برنامه های نوروز امسال را اولویت این نیرو عنوان کرد و گفت: در این راستا امسال 10 ایستگاه فرهنگی و اجتماعی در مبادی ورودی برخی از شهر ها استان راه اندازی شده است.
نوروز سال 95 بیش از 12 میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.