عبدالحمید رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : رای کمیته انضباطی برآیند حوادث شهرآورد در بابل نبوده و به صورت یک طرفه صادر شده است.
23 اسفندماه هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک در بابل بین 2 تیم خونه به خونه و نساجی برگزار شد که پس ازکسب نتیجه تساوی در اواخر نیمه اول، درگیری لفظی بین تماشاگران2تیم هم استانی بالا گرفت.
در وقت استراحت 2 تیم در پایان نیمه اول ، درگیری های لفظی تماشاگران به درگیری فیزیکی درداخل زمین کشیده شد که در این ارتباط 57 نفر مصدوم شدند و درپی این اتفاق با دستور دادستان مازندران برای جلوگیری از حوادث بعدی، بازی به صورت نیمه کاره تمام شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته با بررسی حواشی شهرآورد 2 تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل ضمن اعلام نتیجه 3 بر صفر برای این دیدار به نفع تیم میزبان ( خونه به خونه) اعلام کرد اما جریمه نقدی 200 میلیون ریالی و 2 جلسه محرومیت برای تماشاگران تیم خونه به خونه را نیز در رای خود لحاظ کرد.
این نهاد نظارتی فدراسیون فوتبال که رای خود را در کمتر از 24 ساعت صادر کرده بود، برای تیم نساجی قائمشهر میهمان این دیدار را ضمن محکومیت نتیجه 3 بر صفر به سود حریف، به 200 میلیون ریال جریمه و 4 جلسه بازی بدون تماشاگر در دیدار خانگی محکوم کرد.
مدیرعامل نساجی قائمشهر گفت که باشگاه نساجی اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کرده و امیدوار است تا قضاوت عادلانه ای نسبت به این دیدار و حواشی آن داشته باشد.
رمضانی در مورد تحصن هواداران این تیم در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که این تحصن به صورت خودجوش و براساس درخواست کانون هواداران ساعت 16 عصر امروز در هنگام تمرین تیم نساجی انجام خواهد شد.
تیم نساجی از 27 بازی رقابت های لیگ دسته یک با کسب 42 امتیاز در رده ششم و خونه به خونه بابل هم با همین تعداد بازی با کسب 40 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
بازی رفت این 2 تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نیم فصل اول با نتیجه 2 بر یک به سود خونه به خونه خاتمه یافت.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.