احد جاودانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا پایان مهلت ارسال را تا فردا 25 اسفند ماه و زمان و مکان برگزاری آن را اردیبهشت ماه سال آتی در سالن سلمان هراتی ساری اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان و بسیج رسانه مازندران برگزار خواهد شد، ترویج فرهنگ غنی قرآن و عترت، آئین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باور های دینی در جلوگیری از چالش های اجتماعی را از اهداف آن دانست.
او به اجرای سنت و آداب و رسوم دینی ( نماز، روزه داری، خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر) حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی، اسلامی به عنوان دیگر اهداف جشنواره فوق اشاره کرد.
جاودانی اندیشه‌های امام و رهبری، اخلاق قرآنی در حوزه فردی و اجتماعی، نقش باور های دینی در تحکیم خانواده، اقتصاد مقاومتی را از محورهای مهم جشنواره دانست و افزود: آثار این رویداد ملی در بخش های مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه داوری خواهند شد.
وی یاد آور شد: هر متقاضی تنها می تواند در 2 بخش و در هر بخش سه اثر در این جشنواره شرکت کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات «رسانه ، قرآن و عترت» به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکیj.ayat.mazandaran@gmail.com ارسال کنند.
خبرنگار:زهره کرمی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/7330
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.