سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در این مراسم به خبرنگاران گفت : همیاران پلیس نقش بسیار مهمی در برقراری انضباط و نظم ترافیکی در جامعه دارند.
وی با بیان اینکه 400هزار دانش آموز استان مازندران در برقراری نظم و انضباط ترافیکی با پلیس همکاری دارند، اضافه کرد: از آنجاییکه در 22شهرستان استان شهرک ترافیکی وجود دارد، تمام دانش آموزان همیار پلیس با قوانین و مقررات ترافیکی و انضباطی آشنا هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از همکاری آموزش و پرورش با پلیس قدر دانی کرد و اظهار داشت: دانش آموزان همیار علاوه بر آشنایی تئوری با مقررات راهنمایی و رانندگی به صورت عملی نیز با استفاده از خودروهای شارژی واقع در شهرک های ترافیکی ،ضوابط را تمرین می کنند.
باقری بدون آماری ازتعداد تصادفات سال جاری از کاهش 16درصدی تصادفات 11ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در مازندران خبر داد و گفت: بستن کمربند، رعایت سرعت مجاز ، پرتاپ نکردن آشغال از داخل ماشین به بیرون ، عبور از خط عابر پیاده و پل های عابر پیاده از خدمات مهمی است که دانش آموزان همیار با پلیس به جامعه ارائه می دهند.
**فعال بودن 54دوربین راهنمایی و رانندگی در شهرهای مازندران
باقری با بیان اینکه در حال حاضر 54دستگاه دوربین راهنمایی و رانندگی در شهرهای استان فعال است، گفت: 167دستگاه دوربین در آینده نزدیک که 80 درصد از مراحل مختلف راه اندازی آن انجام شده است به کمک پلیس می آید.
آمار ستاد خدمات سفر مازندران نیز نشان می دهد که این استان در تعطیلات نوروز سال 95 میزبان حدود 12 میلیون نفر شب مسافر نوروزی بود ، رقمی که همه ساله به خاطر ایجاد ظرفیت های جدید گردشگری افزایش می یابد.
مازندران 540هزار دانش آموز دارد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.