به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح شنبه شب در مراسم تجلیل از عوامل سرشماری نفوس و مسکن استان که با حضور رئیس مرکز آمار ایران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد ، افزود : این میزان سرمایه گذاری سبب شد تا استان مازندران در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن رتبه سوم کشور را از آن خود کند.
مازندران از استان های پیشرو در سرشماری اینترنتی بود و بر اساس اعلام مسئول ستاد سرشماری استان بیش از 61 درصد خانوارهای مازندرانی به صورت اینترنتی سرشماری شدند.
ستاد سرشماری نفوس و مسکن سهمیه مازندران را در طرح اینترنتی سرشماری 45 درصد و میانگین کشوری را 40 درصد در نظر گرفته بود.
میانگین محقق شده سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 در کشور هم 48.4 درصد اعلام شده است .
استاندار مازندران گفت : مردم مازندران ثابت کرده اند که در طرح های مشارکتی حضوری بسیار هوشمندانه دارند و در طرح سرشماری نفوس و مسکن هم با ایجاد یک موج عظیم در ثبت نام اینترنتی ، این هوشمندی را به اثبات رساندند.
وی افزود : یکی از شعارهای مهم رئیس جمهور در زمان انتخابات ، احیای سازمان مدیریت و برنامه برنامه ریزی بود که خوشبختانه آقای روحانی این شعارشان را عملی کردند و با جدی گرفتن آمار و سرشماری ، توفیقات بسیار ارزشمندی به دست آوردند.
او ادامه داد : عملکرد تیم اقتصادی دولت بسیار ارزشمند بوده است که توانسته اند تورم بسیار وحشتناک را مهار کرده و به رشد هفت درصدی اقتصاد هم دست یابند.
فلاح اظهار داشت : برجام یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است که توانست گشایش های اقتصادی خوبی برای کشور به ارمغان بیاورد.
وی افزود : اعتبارت مصوب کاروان تدبیر و امید به مازندران بیش از 90 درصد تخصیص یافته است.
او ادامه داد : مازندران در ارائه تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را دارد و آن چیزی که برای ما بسیار مهم است ، این است که در سال 96 علی رغم اینکه 2 انتخابات مهم در پیش است اما روند تولید، کار و اشتغالزایی بدون هیچ خللی باید ادامه داشته باشد و بتوانیم با تلاش همه در سال 96 به دستاوردهای خوبی در زمینه های اقتصادی، اشتغال و رونق تولید دست یابیم .
در مراسم تجلیل از عوامل سرشماری نفوس و مسکن مازندران در بابلسر از 198 تن از ماموران سرشماری تجلیل شد.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.