خلیل غلامی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : براساس تجربه نوروز سال 95 در پی استقبال چشمگیر مسافران هوایی برای رضایت مندی بیشتر آنان از ابتدای ماه جاری سعی شد که این پروازها در تمامی روزهای هفته از بیست و پنجم ماه جاری تا چهاردهم فروردین ماه 96 در برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان گنجانده شود.
طبق آمار از منابع رسمی ، از بیست و پنجم اسفنده ماه سال 94 تا چهاردهم فروردین 95 دستکم سه هزار و 853 مسافر نوروزی در فرودگاه شهرستان رامسر جا به جا شدند.
مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر گفت : پیش از این روزی یک پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر در فرودگاه این شهرستان برقرار بود که این پروازها از روز چهارشنبه هفته جاری به سه پرواز افزایش می یابد.
غلامی افزود : در روزهای دوشنبه و جمعه نیز پروازهای مسیر رفت و برگشت مشهد - رامسر با اینکه از آبان ماه جاری به علت استقبال ضعیف مسافران لغو شده بود دوباره از بیست و پنجم ماه جاری این پروازها در فرودگاه رامسر برقرار می شود.
وی اظهار داشت : تمامی پروازها در فرودگاه رامسر با هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.
شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
خبرنگار: مهراب زکی پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.