دکتر حسین رضوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام ادارات دامپزشکی شهرستان های استان نیز در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار کارشناس کشیک آماده ارائه خدمات به شهروندان و بهره برداران است.
وی اضافه کرد: مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله رستوران ها، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری مواد پروتئینی، قصابی ها، مرغ فروشی ها، هتل ها، مراکز تفریحی توریستی و یا هر مرکزی که پذیرای مسافرین نوروزی بوده که مواد اولیه آن را فرآورده خام دامی تشکیل می دهد در این ایام تحت نظارت بازرسان بهداشتی دامپزشکی قرارمی گیرد.
مدیر کل دامپزشکی مازندران تاکید کرد : در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی واحدهای توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، با متخلفین بهداشتی به شدت برخورد قانونی می شود.
رضوانی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مازندران، مراتب را با شماره 01133342391 در استان و در مرکز استان با سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی استان مازندران با شماره 1512 بصورت شبانه روزی در میان بگذارند.
سالانه 30 میلیون مسافر به مازندران سفر می کنند که نوروز سال 95 حدود 12 میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی دراین استان ثبت شد .
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:فاطمه نوری جهانگرد
6990/1042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.