به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی قاسمی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان نوشهر در مزگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : 41 پایگاه در قالب 411 مدرسه و سه هزار و 104 کلاس آماده پذیرایی و اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروز 96 در استان مازندران است .
وی افزود : 243 کلاس ویژه ، یکهزار و 150 کلاس نوع (الف) و یک هزار و 416 کلاس نوع (ب) به همراه 295 کلاس نوع(ج)برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان آماده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه یک هزار و 223 نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت می کنند ، گفت : پذیرش مهمانان از 28 اسفند ماه جاری آغاز می شود و تا 13 فروردین 96 ادامه دارد که به همکاران و خانواده درجه یک آنان شامل همسر ،فرزند ان تحت تکفل ،پدر و مادر خدمات ارائه می شود.
وی افزود : همچنین اردوگاه های میرزا کوچک خان و شهید چمران رامسر، شهدای دانش آموز میانرود ، خزر و جوانه در ساری به همراه اردوگاه مشهد مقدس آماده پذیرش از مهمانان فرهنگی در نوروز است.
قاسمی همچنین به اهمیت نوسازی مدارس مازندران تاکید کرد و گفت : تاکنون دو سوم از چهار هزار و 600 مدرسه استان بازسازی و یا نوسازی شده و باید یک سوم بقیه مدارس مازندران نیز با تامین اعتبارات لازم عملیات نوسازی و باز سازی آن هرچه زودتر انجام شود.
در ایام نوروز 95، حدود 342 هزار و 586 روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد.
6 سوئیت اقامتی در نوشهر با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرستان بازسازی و آماده استفاده شد که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش بهره برداری از آن آغاز شد.
این سوئیت های رفاهی شامل چهار واحد هر کدام با مساحت 70 مترمربع در مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان مزگاه نوشهر و 2 واحد با مساحت 50 مترمربع در سیترا نوشهر ساخته و بهره برداری شد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.