به گزارش ایرنا معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان یکشنبه درمراسم گشایش مدرسه در کانون اصلاح و تربیت اهواز بیان کرد: مدرسه «تربیت» به عنوان اولین واحد آموزشگاهی استان دریک کانون اصلاح و تربیت در اهواز افتتاح شد.
حرج چلداوی گفت: این مدرسه دارای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که مسئولان و ساعت های آموزشی این مدرسه توسط آموزش و پرورش تعیین می شوند.
وی درادامه افزود: این واحد آموزشی با همکاری نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین مدرسه ساز در آینده ای نزدیک به یک مدرسه شش کلاسه با امکانات مورد نیاز تبدیل می شود.
معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان مراحل دریافت کد برای مدرسه «تربیت» را پیچیده عنوان کرد و گفت: پیگیری های ویژه ای برای دریافت کد وزارتی برای ایجاد این مدرسه انجام شده، تلاش می کنیم این فضای آموزشی، از امکانات و تجهیزات کاملی هم برخوردار شود.
چلداوی اظهار کرد: بر اساس اهداف سند تحول بنیادین، دانش آموز باید مهارت های اساسی زندگی را درمدرسه آموزش ببیند و به عنوان یک «دست ورز» از مدرسه فارغ التحصیل شود.
وی همچنین با تاکید بر لزوم آموزش در زندان ها برای بزرگسالان، گفت: ایجاد واحدهای آموزشی در زندان ها و امکان بهره مندی زندانیان از آموزش های از راه دور، از برنامه هایی است که با شروع سال جدید و با همکاری مشترک مجموعه آموزش و پرورش و امور زندان ها مورد پیگیری قرار می گیرد.
این مدرسه در فضای کانون اصلاح و تربیت اهواز راه اندازی شده است.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.