به گزارش خبرنگار ایرنا، درچارچوب دیدارهای این هفته، تیم کاله مازندران از ساعت 16عصریکشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم سایپا تهران است.
کاله مازندران که درهفته های اخیر روی ریل پیروزی قرار گرفته سه بازی گذشته خود را برابر حریفان با پیروزی پشت سرگذاشته وبا روحیه بالایی درخانه به مصاف میهمان تهرانی خود می رود.
شاگردان بهروزعطایی درتیم کاله با هفت پیروزی و 22 امتیاز در رده هشتم جدول دوازده تیم لیگ برتر و در مرز بین پلی آفی ها و حذف شده های پایان دور مقدماتی قرار دارد.
کاله برای ماندن در این جایگاه و نیز جبران شکست 3بریک برابر تیم سایپا تهران در نیم فصل اول محکوم به شکست سایپا است.
** سایپا در اندیشه حفظ جایگاه چهارم
اما شاگردان مسعود آرمات در تیم والیبال سایپا تهران که با 9 برد و 28 امتیاز و یک مسابقه کمتر در رتبه چهارم جدول قرار دارند، این هفته در آمل بازی سختی را برابر کاله مازندران درپیش دارند.
نارنجی پوشان که درطول بازیهای این فصل نشان دادند که تیم هماهنگ و یک دستی در این رقابت ها هستند، کسب 3 امتیاز از آمل آنان را راضی خواهد کرد واین دروضعیتی هست که کاله روی ریل پیروزی قرار دارد.
خودروسازان امروز به آمل آمدند وشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل آخرین تمرین خود را پیش از بازی حساس عصریکشنبه برگزار خواهند کرد.
درهمین حال سرمربی تیم کاله مازندران به بازی حساس تیمش برابر تیم سایپا اشاره کرد وگفت: بازی سختی را پیش رو داریم، سایپا همواره یکی از تیم های خوب لیگ وامسال یکی از شانس های قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود.
بهروز عطایی درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیروزی های هفته های اخیر تیم کاله، خوشبختانه انگیزه های بازیکنان ما را بالا برده و ازاینکه در بهترین شرایط روحی خودمان به مصاف تیم سایپا می رویم، خوشحالم.
وی ادامه داد: اکنون تیم ما در جدول رده بندی مسابقات درمکان هشتم قرار دارد وبا توجه به این شرایط ، هدف ما ارتقای آن رده درجدول وصعود به مرحله حذفی لیگ برتر است.
** تلاش مسئولان شهرستان برای رایگان شدن بازی
رییس هیات والیبال شهرستان آمل هم با بیان اینکه رایگان شدن بلیط مسابقه بازی عصریکشنبه کاله برابر سایپا محتمل است، افزود: در بازیهای گذشته باشگاه کاله به منظور حضور بیشتر تماشاچیان ، بهای بلیط را از تماشاچیان نگرفته وبازی برای عموم علاقمندان رایگان بوده است.
حسن کوچک زاده افزود: در زمان حاضر هنوز از سوی باشگاه چیزی به هیات اعلام نشده وبلیط فروشی توسط این باشگاه صورت می گیرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.