به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرزبان عصر دیروز جمعه با وجود پیروزی 3 بر 1 تیمش برابر مس رفسنجان در ورزشگاه هفت تیر بابل ، در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد.
این در حالیست که سرمربی کروات مس رفسنجان با حضور در جمع خبرنگاران از نحوه داوری مسابقه انتقاد کرد و علت باخت تیمش را به ' داوری بد ' نسبت داد .
مصاحبه نکردن سرمربی تیم خونه به خونه با خبرنگاران ممنوع کردن وی به مصاحبه را در نیم فصل اول برای خبرنگاران حاضر در استادیوم هفت تیر بابل یادآور شد.
باشگاه خونه به خونه در هفته های پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته یک کادرفنی و بازیکنان این تیم را پس از بازی با اکسین البرز درهفته دوازدهم ، ممنوع المصاحبه کرده بود.
با این وصف ، ' محمد نعمتی ' مدیر اطلاع رسانی باشگاه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : آقای مرزبان از طرف باشگاه حق مصاحبه دارد و ممنوع المصاحبه بودن او مربوط به نیم فصل اول بوده است.
وی اضافه کرد : اینکه در شرایط کنونی آقای مرزبان نمی خواهد با خبرنگاران مصاحبه کند، نظر شخصی اوست و ربطی به باشگاه ندارد.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه گفت : این حق خبرنگاران است که درپایان بازی تیم های ورزشی ، نظرات سرمربیان تیم ها را درخصوص پیروزی و یا شکست کسب کنند و موضوع مصاحبه نکردن سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم خونه به خونه درهفته جاری از سوی باشگاه بررسی وتصمیم گیری خواهد شد.
تیم خونه به خونه مازندران عصر جمعه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر یک تیم مس رفسنجان را شکست داد و با 32 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.