رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن روز یکشنبه پیرامون آخرین وضعیت این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : کلنگ احداث خانه کشتی به مساحت 2هزار مترمربع و با گنجایش 4 هزار و 500 تماشاچی در سال 91 به زمین زده شد و امکاناتی از قبیل سالن تمرین انفرادی ، سالن چند منظوره ، استخر و جکوزی و سالن بدن سازی در آن پیش بینی شده است.
روح ا... امین شکوهی افزود : خانه کشتی هم اکنون 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن که شامل کفپوش ، تاسیسات ، صندلی و تعمیرات داخلی است به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پروژه خوابگاه ورزشی مجاور خانه کشتی اشاره کرد و اظهار داشت : کلنگ احداث این خوابگاه در سال 92 به زمین زده شد و برای تکمیل آن که در 8 طبقه و هر طبقه آن 240 مترمربع زیربنا دارد به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است
به گفته شکوهی، از آنجایی که این 2پروژه با هم تعریف شد میزان اعتبارات آن افزایش یافت و همین مسئله سبب شد تا در تامین بودجه لازم در 2 سال گذشته با مشکل مواجه شویم .
رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن خاطر نشان کرد : امسال اعتباری برای عقد قرارداد با پیمانکار برای تکمیل این پروژه ها تخصیص داده شد و امیدواریم روند احداث آنها مجددا از سر گرفته شود.
وی یادآور شد : با توجه به مستعد بودن غرب مازندران همچون شرق استان در رشته ورزشی کشتی ، احداث خانه کشتی تنکابن تسریع می شود.
هم اکنون 23 خانه کشتی در سطح استان مازندران وجود دارد که برخی افتتاح شده و برخی هم در دست افتتاح است.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.