حبیب اله آصفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری انجام شده از سوی مسئولان دزفول ،شورای شهر امام و شهرستان و با همکاری شرکت کشت و صنعت شهید رجایی زمینی از سوی این شرکت به ساخت مجتمع دامپروری در شهر امام اختصاص یافت.
وی گفت:با احداث این مجتمع دامپروری مشکلات بهداشتی منطقه که همواره مورد اعتراض اهالی شهرهای اقماری به ویژه شهر امام و مسئولان بهداشتی دزفول بوده مرتفع می شود.

**اختصاص هزار و 777 متر مربع زمین به خانه کشتی دزفول
آصفی همچنین از اختصاص هزار و 777 متر مربع زمین برای ساخت خانه کشتی شهدای دزفول خبر داد و افزود:ساخت خانه کشتی شهرستان دزفول در کوی آزادگان توسط خیرین آغاز شده که با پیگیری انجام شده قطعه زمین مذکور برای توسعه خانه کشتی شهدا اختصاص یافت.
وی با اشاره به اینکه برای توسعه خانه کشتی دزفول با نبود زمین مواجه بودیم گفت: خوشبختانه مشکل زمین حل شده و با اختصاص این زمین و اخذ مجوز می توان طرح توسعه خانه کشتی را عملیاتی کرد.
گام نخست خانه کشتی دزفول شامل سالن، خانه تمرین و خانه سرایداری می باشد که برای ساخت آن 15 میلیارد ریال هزینه خواهد شد،در گام دوم خانه کشتی دزفول نیز نمازخانه،خوابگاه اتاق وزن کشی و دیگر نیازمندی های خانه کشتی احداث خواهد شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.