بامداد امروز چهارشنبه قطار باری مسیر پل سفید به نکا حوالی روستای سیدآباد واقع در مسیر زیرآب به شیرگاه از ریل خارج شد و تعدادی از واگن ها به همراه بار واژگون شد .

مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به وقوع حادثه خروج واگن های قطار باری از ریل گفت : ۱۵۰ نفر از نیروهای فنی این شرکت در حال پاکسازی و بازگشایی مسیر هستند تا حرکت قطارها از سر گرفته شود.

به گزارش جماران، خدایار طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به منظور بازگشایی مسیر نیروهای راه آهن شمال بمحض وقوع این حادثه به محل اعزام شدند و همچنان در حال فعالیت هستند .

وی ادامه داد : همچنین در زمان حاضر مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران ، جمعی از مدیران ستادی راه آهن کشور ، فرماندار و مسئولان ذیربط شهرستان سوادکوه در محل حضور دارند و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است .

مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به اینکه بار این قطار نهاده های دامی بود ، گفت : با توجه به مسدود شدن این مسیر مسافران شب گذشته قطار تهران به گرگان با اتوبوس جابجا شدند و به مقصد اعزام شدند .

وی گفت : در حال حاضر تردد قطار در این مسیر امکان ندارد و پیش بینی می شود تا چند ساعت آینده این مسیر بازگشایی شود و تردد قطارها امکانپذیر باشد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.