به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ابراهیمی ظهر چهارشنبه در کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس استان از برگزاری ارکستر ۱۰ هزار شهید استان مازندران در سال جاری خبر داد، افزود: چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌تواند مانند چهلمین سال انقلاب دستاوردهای خوبی داشته باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمن به دنبال براندازی انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب بود و اغتشاشات و حوادثی را در دی و آذر ۹۸ به وجود آورد که ترفندها و دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مهر محکمی بر تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی زده شد و آمریکا در یک سراشیبی عظیم فرو رفت.

این مسئول با اشاره به شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» گفت: با شهادت این سردار بزرگ جمهوری اسلامی دستاورد بزرگی را از دست داد اما با شهادتش یک سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم از دفاع مقدس است، عنوان کرد: کارگروه فضای مجازی یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

ابراهیمی با بیان اینکه در دنیای مجازی قرار داریم و با توجه به لایه‌هایی که در اثر گسترش اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی متأثراز این فضا به‌وجود آمد، تصریح کرد: با هدایت این فضا می‌توانیم گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تبیین و به نسل جوان منتقل کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه مازندران سابقه عظیم و گسترده‌ای در دفاع مقدس دارد، وجود لشکر ۲۵ کربلا و تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را از دستاوردهای عظیم استان برشمرد و گفت: پاسداشت دفاع مقدس بیان ارزش‌های مردم است و به زیبایی باید برای مردم تبیین شود.

ابراهیمی ادامه داد: باید تلاش کنیم با بکارگیری دستگاه‌های فرهنگی و مراکز متصل و وابسته به این فضا فصل نوین و ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس ارائه بدهیم.

این مسئول همچنین از تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز مازندران خبر داد و با بیان اینکه این ستاد با محوریت تولیدات فاخر حوزه دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: برگزاری ارکستر ۱۰ هزار شهید مازندران یکی از برنامه‌های سال جاری است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سریال، مستند و نمایش‌های رادیویی تولیدات فاخری خواهیم داشت و تولید سریال تلویزیونی نیز در سال جاری از دیگر اقدامات این سازمان در چهل سالگی دفاع مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه در برنامه سحر و افطار به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت استان پرداخته می‌شود، گفت: در صدد انجام برنامه ریزی‌های منسجم‌تر برای چهل سالگی دفاع مقدس هستیم تا به مثابه چهل سالگی انقلاب، دفاع مقدس را زنده کنیم.

ابراهیمی با اشاره به تأثیرگذاری کارهنری در برنامه‌های دفاع مقدس افزود: باید با تدبیر و درایت و تعامل بیشتر با مسئولین و ادارات در اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی بدرخشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.