جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در این مراسم با اظهار این که دشمنان انقلاب بی شمار و در لباس‌های دوست و آشنا قرار دارند، گفت: غفلت نسبت به مخربین و آسیب‌زنندگان به دیوار عظیم انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست.
حجت الاسلام حسین طیبی‌فر افزود : دشمن انقلاب از کورترین نقاط به ما حمله می کند و در صورت تخریب پیکر انقلاب اسلامی و خون شهدایی که در راه دستیابی به آن ریخته شد ، جای بازگشتی وجود ندارد. 

وی ادامه داد : حفاظت از انقلاب نباید در مسئولیت نیروی نظامی خاصی باشد زیرا همه مردم در دفاع از انقلاب که حق آنها است مسئول هستند.

طیبی‌فر به جابه جایی در سپاه کربلای مازندران اشاره کرد گفت: این جابه‌جایی امر طبیعی در مسئولیت ها اداری و انتظامی است و از نظر ماهیت تفاوتی در مسئولیت آنها نخواهد کرد.

در این مراسم حجت الاسلام غلامحسن تسخیری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معرفی شد. وی پیش از این مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان بود.

حجت الاسلام یدالله غلامی که پیش از این مسئولیت نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه کربلا را بر عهده داشت به عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی مازندران نقل مکان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.