حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز چهارشنبه در نشستی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با بسیجیان و پاسداران دزفول در مصلای امام علی (ع) برگزار شد، افزود: شخصیت سردار سلیمانی محصول تفکر اسلامی، اخلاق و دستاورد انقلابی بود. 

وی با بیان اینکه غرب مادی گرا است و ارزشی برای اخلاق قایل نیست، گفت: انقلاب اسلامی توان تربیت افراد زیادی چون سردار سلیمانی را دارد و دشمن در مقابل آن ناکام مانده است.

امام جمعه دزفول با اشاره به استعدادهای نظامی، اجتماعی و علمی انقلاب اسلامی افزود: مکتب سلیمانی به سمت تمدن جهانی پیش می‌رود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری اظهارداشت: استاد مطهری بنیانگذار اندیشه اسلامی بود و توانست اعتقادات و تفکر اسلامی را بازخوانی کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه استاد مطهری فقه نوین اسلامی را پی‌ریزی کرد، بیان کرد: آثار و تفکر استاد مطهری زحمات فقها و دیگر عالمان را به ثمر رساند.

وی با گرامیداشت روز معلم افزود: معلمان با الگویی چون شهید مطهری شخصیت پیدا کردند.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خمینی(ره) ظرفیت‌های مغفول، استعدادها و ظرفیت‌های مبتنی بر خاندان عصمت و طهارت(ع) را بازخوانی و اسلام ناب محمدی را در جامعه تبیین کرد و باعث شد جوانان برای ایثارگری و جهاد از یکدیگر سبقت بگیرند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست اظهارداشت: برای اینکه اسلام آسیب نبیند باید اندیشه استاد مطهری را زنده نگه داریم. 
حجت السلام محمدجواد کارخانه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج برای مقابله با کرونا بیان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی، طرح کمک‌های مومنانه و برگزاری نمایشگاه‌های آثار استاد مطهری از اقدامات انجام شده در دزفول می‌باشند.
وی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم، انقلاب اسلامی را نهادی برآمده از دل مردم و اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: دشمنان انقلاب قصد تفرقه افکنی در انقلاب را داشتند ولی نقشه‌های آنها با رهبری حکیمانه امام راحل ناکام ماندند.
 وی گفت: آگاهی، بصیرت سیاسی و تقویت بنیه بسیجیان لازمه استمرار انقلاب اسلامی بود به همین منظور می‌بایست هفته ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شود.
تجلیل از ۲۰ نفر از مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان بسیجی پایان بخش این نشست بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.