فصل شنا در آب های ساحلی دریای مازندران بسته به وضعیت آب و هوایی اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد شروع می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرستان محمودآباد، محمد محتاطی افزود که تاکنون هفت ایستگاه تفریحی  دریایی برای فعالیت در ساحل این شهرستان ثبت و برایشان مجوز صادر شد و سه متقاضی نیز برای اخذ مجوز اقدام کرده اند.

وی مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز برپایی ایستگاه طرح دریا را تا پایان اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و توضیح داد : برای فصل شناسی سال جاری تمامی چهارچرخ ها و ایستگاه های تفریحات دریایی شامل جت اسکی و سایر شناورها ساماندهی می شوند و طبق هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی و دریابانی از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری و در صورت مشاهده این گونه فعالیت ، شناور و ماشین آلات مربوطه تا پایان تابستان توقیف خواهد شد. 

محتاطی همچنین از ممنوعیت فعالیت اسب داران در ساحل محمودآباد خبر داد و گفت که به منظور حفظ پاکیزگی ساحل فعالیت اسب داران ممنوع است و همچنین از ورودد خودروهای شخصی به ساحل نیز جلوگیری خواهد شد. 

وی همچنین از اخذ موافقت اولیه ۱۱ نقطه در ساحل محمودآباد به منظور ساخت و راه اندازی اسکله دریایی خبر داد و گفت: نقطه زنی در ساحل و تائیده اولیه ازسوی دستگاههای ذیربط اخذ شده و بزودی موافقت اصولی نقاط مذکور صادر خواهد شد. 

شهرستان محمودآباد در مرکز مازندران یکی از ۱۵ شهرستان ساحلی استان است که با وجود در اختیار داشتن حدود ۳۰ کیلومتر ساحل خزر و دسترسی آسان گردشگران و مسافران عبوری از جاده هراز به آن ، از شهرهای مهم گردشگری استان محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.