کیوان فرحزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۲۳ میلیارد تومان از این اعتبار در بخش احداث ، توسعه ،تقویت شبکه  در مناطق  شهری ، ۱۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی ، ۲۴ میلیارد تومان در زمینه اصلاح و تقویت شبکه ، ۱۷ میلیارد تومان در زمینه کاهش تلفات انرژی ، هشت میلیارد تومان در زمینه تعویض کنتور و ۲۸ میلیارد تومان هم در بخش تعمیرات هزینه شده است.

وی ادامه داد : به دنبال جذب این میزان سرمایه و صرف آن ، تاسیساتی نظیر احداث شبکه فشار ضعیف به طول ۴۰۴ کیلومتر ، فشار متوسط به طول ۱۴۴ کیلومتر ، خریداری و نصب ترانسفور ماتور به تعداد ۵۱۶ دستگاه و جذب  دستکم ۲۳ هزار و ۱۷۲ مشترک به آمار دیگر مشترکان زیرپوشش این شرکت افزوده شد.

وی ، اظهار داشت : از مجموع بیش از ۲۳ هزار مشترک جدید سال گذشته  ، دستکم ۱۷۰ مشترک جزو واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی بودند که با تامین برق این واحدها زمینه برای کسب و کار تعداد زیادی از نیروهای جویای کار در این مناطق فراهم شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ابراز امیدواری کرد که با این میزان سرمایه گذاری میزان خاموشی در این منطقه حدود ۲۰ درصد و تلفات انرژی هم ۱۶ درصد کاهش یابد.

فرح زاد همچنین گفت که امسال نیز طی دستورالعمل شرکت توانیر میزان بودجه ای که برای توسعه زیرساخت های حوزه شهری و روستایی صنعت برق این مناطق گردشگرپذیر پیش بینی شده حدود ۱۴۱ میلیارد تومان است که برای توسعه زیرساختهای شهری ، روستایی ، اصلاح و تقویت شبکه ، کاهش تلفات انرژی ، تعویض و تعمیرات کنتور ، برق رسانی به سه روستا و کاهش مدت زمان قطعی برق هزینه می شود.

شرکت توزیع  نیروی برق غرب مازندران به دستکم ۶۲۸ هزار مشترک خانگی ، عمومی ، کشاورزی ، صنعتی و سایر مصارف که در برگیرنده ۹ شهرستان گردشگرپذیر در غرب مازندران است ، خدمات ارائه می دهد.  

مازندران از ۲ شرکت توزیع نیروی برق یکی در ساری مرکز استان و دیگری در شهرستان نوشهر برخوردار است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.