محمد حسین مقیمی در نشست کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که با حضور پنج شرکت برگزار شد افزود: اداره برق منطقه ای استان تهران موظف است برق شهرک صنعتی قرچک را هر چه زودتر اختصاص دهد و باید واضح اعلام کند هزینه تامین برق بر عهده برق منطقه ای یا سرمایه گذار است.
وی با بیان اینکه حدود ٤٠٠ هزار نفر در قرچک زندگی می کنند اظهارداشت: جمعیت قرچک با برخی از استان های کشور برابری می کند و لازم است همه دستگاه های مسئول برای راه اندازی شهرک قرچک همت گمارند.
مقیمی ادامه داد: باید شرکت برق منطقه ای پیگیر زیر ساخت های مورد نیاز برق شهرک صنعتی قرچک باشد و هر چه زودتر جواب مردم را بدهد.
نمایندگان و روسای شرکت های کشت و صنعت، شیر پاستوریزه پگاه تهران، مجتمع گلخانه ای مهر آفرین دهک( مجتمع گلخانه ای صفا دشت ، کانون ایرانیان نوین(پروژه کنبد خورشید و شهرک قرچک نشست کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که در استانداری برگزار شد حضور داشتند.
مقیمی در خصوص کارگران شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران به عبداالله کاشانی زاده مدیر عامل این شرکت گفت: هشت سال قبل که ١٣ کارگر را این شرکت بازخرید کرد مقرر شد به این کارگران زمین داده شود متاسفانه به تعهد خود عمل نکرده است
وی افزود: اگر دیوان عدالت برای این کارگران بازگشت به کار بزند این شرکت باید یک و نیم میلیارد تومان بابت حقوق و مزایای کارگران را بدهد در غیر این صورت این شرکت باید به هر کارگر یک زمین طبق توافقی که با آنها داشته است تخصیص دهد.
استاندار تهران با بیان اینکه ما نمی توانیم حق و حقوق کارگران را در نظرنگیریم اظهارداشت: مدیر شرکت شیر پاستوریزه پگاه باید یک زمین بخرد یا از زمین أطراف این شرکت به این ١٣ کارگر زمین واگذار کند.
تخصیص آب، برق، گاز و زمین از دیگر مطالبات اعضا و روسای این شرکت ها بود.
تهرام٣٠٣٦/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.