با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پنج فاز جدید اپیلیکیشن آرتار در اردبیل رونمایی شد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز رزمی در مراسم رونمایی از فازهای جدید اپیلیکیشن آرتار در اردبیل با بیان اینکه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از دو سال گذشته فعالیت‌هایمان را با رویکرد جدید در پیش گرفته‌ایم، گفت: استان اردبیل سرشار از جوانان توانمند است. 
وی با بیان اینکه درد صنعت استان وام و سرمایه در گردش نیست، بلکه کارآفرینی است، افزود: بالای 95 درصد افرادی که وارد این حوزه‌ها شده‌اند و به جایی نرسیده‌اند قطعا از 10 درصد اول راه برگشته‌اند.   رزمی به سرمایه‌گذاری فکری در میان جوانان تاکید کرد و گفت: امیدواریم شاهد تحقق چشم‌انداز و آرمان محصولات با برند آرتار در سطح ملی باشیم. 
وی همچنین از تسهیلات این اداره کل و تسهیلات کم بهره بانکی 200 میلیون تومانی برای چنین شرکت‌هایی خبر داد. 
اتابک امینی مدیر پروژه‌های آرتار نیز با بیان اینکه این اپیلیکیشن 10 الی 12 سال روی آن کار شده است، افزود: این اپلیکیشن دارای 180 فاز است که امروز پنج فاز آن رونمایی می‌شود. 
وی با بیان اینکه فاز اصلی اپیلیکیشن درآمدی است و مابقی فازها خدماتی می‌باشد، تصریح کرد: اینم چند فاز جدید تفاوت‌های عمده با نمونه‌های دیگر دارد؛ چراکه همه اتفاقات آرتار جدید هستند. 
امینی افزود: این اپیلیکیشن از اردبیل شروع شده و تمام برنامه‌نویسان و پرسنل آن از اردبیل هستند، گفت: تلاش ما صدور این اپیلیکیشن به سراسر کشور است.   مدیر پروژه‌های آرتار گفت: در فاز میراث فرهنگی برای هر استان داده بومی در نظر گرفته شده است. 
گفتنی است در این مراسم فازهای خبر، پادکست، کتاب صوتی، انیمیشن و میراث فرهنگی اپیلیکیشن آرتار رونمایی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.